Vzájemná spolupráce = perfektně vyladěný proces

Proč my?

  • Stavíme na 3 zásadních pilířích – PARTNERSTVÍ, TRANSPARENTNOSTI a FÉROVOSTI.
  • Jsme česká firma se silným zázemím.
  • Máme vlastní nenapodobitelný styl.
  • Nabízíme pestrý výběr produktů, které lidem chutnají.
  • Klademe důraz na rozvoj a kvalitu.

Co nabízíme?

  • Práci, která Vás bude bavit.
  • Dlouhodobý příjem a zhodnocení
  • Vaší investice.
  • Osobní rozvoj a realizaci.
  • Podílení se na vývoji značky.
  • Možnost rodinného byznysu.
  • Transparentnost nákupních cen.
  • Zázemí silné společnosti

Co potřebujeme od Vás?

  • Provozování BB bude Vaši jedinou pracovní činností.
  • Ochotu denně se podílet na chodu své provozovny.
  • Absolvování školení*.
  • Zkušenosti v oblasti řízení zaměstnanců velkou výhodou.
  • Zájem na vlastním růstu.
  • Minimálně 2,5 mil. Kč vlastních prostředků + možnost úvěru.
  • Ideálně je také zkušenost s gastro provozem.
  • Focus na lokální marketing.

*Školení neboli adaptaci absolvuje bez výjimky každý franšízant a každá spolupracující osoba podílející se na provozu konceptu BB. Doba školení je závislá na druhu vykonávané pozice. Franšízanti se školí 7 měsíců.

Se vším vám pomůžeme

Hlavní pracovní náplní franšízora (tedy nás) je poskytovat franšízantovi (tedy Vám) know – how značky a průběžně jej aktualizovat. Za toto hradíte zejména franšízový poplatek a poplatek za správu konceptu. Zároveň Vám poskytujeme podporu i v dalších klíčových oblastech.

Před otevřením provozovny:

  • Vyhledání vhodné lokality
  • Vypracování architektonické studie a projekt provozovny
  • Výstavba a vybavení provozovny na klíč
  • Pomoc s náborem a vyškolením kompletního personálu včetně Vás, kde Vás zasvětíme do jednotlivých procesů BB (provoz, kvalita, marketing, finance, personalistika, kontrola restaurací, věrnostní systém, software aj.)
  • Doporučení bankovního institutu pro možné financování
  • Vaší provozovny (je možné řešit i po vlastní ose)

Po otevření provozovny:

  • Zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) a to včetně technologie a logistiky
  • Podpora area manažera a ostatních oddělení
  • Nastavení marketingové strategie a pomoc při správě lokálním marketingu
  • Nastavení kontrolních systémů provozovny
  • Kompletní softwarové vybavení – pokladní systém, sklady, objednávky, personalista,…
  • Vývoj a dodržování standardů značky

Krok po kroku k vysněné restauraci

1.

Pokud Vás oslovila možnost mít vlastní provozovnu BB,

prosím vyplňte kontaktní formulář (níže) a my se Vám nejpozději do 5 dnů ozveme a domluvíme se s Vámi na dalších podrobnostech.

2.

Následuje osobní schůzka,

kde Vám sdělíme detailnější informace o fungování franšízového konceptu BB. Společně podepíšeme smlouvu o mlčenlivosti.

3.

Pozveme Vás na náhledovou směnu.

Na základě Vašich finančních možností a preferované lokality zvolíme vhodný typ provozovny. Buď stávající zavedenou provozovnu, anebo výstavbu nové.

4.

Bude Vám také nabídnuta možnost strávit skutečný den v provozu

pod vedením jedné/jednoho z našich vedoucích provozoven a případně i osobní setkání s některým z našich franšízantů.

5.

V případě, že splníte základní předpoklady možné spolupráce,

absolvujete rozhovor s majitelem společnosti panem Petrem Cichoněm.

6.

Pokud budete schválen/a jako vhodný franšízový partner

potvrdíme si základní podmínky a vybereme vhodnou provozovnu.

7.

Uzavřeme Smlouvu o dalším postupu,

jejímž obsahem již bude zejména detailní nastavení ranšízové spolupráce, informace o konkrétní provozovně, kupní ceně, adaptaci (školení) a předpokládaný termín předání.

8.

Následně nastoupíte do adaptačního procesu.

9.

Po dokončení řádné adaptace Vás i Vašich spolupracujících osob,

tzn. včetně všech povinných zkoušek (zakončeno certifikací) Vám předáme provozovnu k provozování.